BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til en spændende ny tid med fokus på borgerinddragelse og tværfagligt samarbejde , så kunne du meget vel være vores nye kollega.
Om jobbetVisitatorrollen i Norddjurs kommune dækker en bred vifte af funktioner, men hovedopgaven er myndighedsfunktion i forhold til sagsbehandling efter servicelovens paragraffer.
Sammen med dine kolleger vil du løse en lang række forskellige opgaver, så som:
- Hjemmebesøg i komplekse sager og ved tilpasninger af hjælpemidlet
- Telefonpasning hvor der gives råd og vejledning
- Sagsbehandling af bl.a. Servicelovens §112,§113, §114, §116, m.fl.
- Være sparringspartner til kolleger på plejecentre, botilbud, hjemmepleje mfl.
Afdelingen har træffetid alle ugens 5 hverdage fra kl. 8:00 – 15:00.
Vi forsøger at skabe størst mulig fleksibilitet i arbejdslivet, og der vil være mulighed for hjemmearbejde hver 2. fredag
Om digDu er sundhedsfaglig uddannet og har erfaring inden for området enten fra det kommunale eller regionale regi.
Vi forestiller os, at du:
- Har mod på en hverdag med mange nye og spændende udfordringer
- Er analytisk og reflekterende på både egen og andres faglige overvejelser
- Trives i et arbejdsmiljø med masser af sparring, travlhed og højt humør
- Finder lovgivning spændende og udfordrende
- Kan arbejde selvstændigt og træffe selvstændige beslutninger i dagligdagen
- Har erfaring med eller interesse indenfor særligt siddestillinger/kørestole, kommunikationshjælpemidler og / eller boligændringer
Og så er det ret vigtigt, at du:
- Er en god formidler både mundtlig og skriftlig
- Har kendskab til de gængse IT systemer som Word og EOJ
- Har gode samarbejdsevner ind i en stor og mangeartet kontaktflade
Vi er mere end en arbejdsplads. Her er du ikke bare en medarbejder, du betyder noget særligt for både kollegaer og borgere. For os er det vigtigt med en arbejdsplads, hvor der er plads til sjov, men også alvorlighed og et kram på en dårlig dag. Vi er præget af en fri hverdag hvor selvtilrettelæggelse inden for rammen vægtes højt, og hvor tillid mellem både kollegaer og ledelse er en vigtig faktor i alt, hvad vi gør.
Vi har mange forskellige samarbejdspartner og komplekse problemstillinger, og derfor er sparring en stor del af hverdagen. Bliver vi alligevel i tvivl, har vi en jurist som en del af holdet.
I øjeblikket er vi igang med et projekt omkring kunsten i at blive i det faglige refleksionsrum og lære at stille kraftfulde spørgsmål for at hjælpe hinanden andre at belyse komplekse problemstillinger i hverdagen.
Samtidig er vi sammen med hjemmeplejen i en proces omkring faste teams og visitationens rolle i den forbindelse. Her vil også hjælpemiddel visitatorerne få en rolle
Lyder det som noget for dig?
Så kontakt faglig koordinator Sidse Krogh på 30 71 61 17 eller afdelingsleder Ole I. Andersen på 21 56 52 36 for en snak om stedet og stillingen.
Du kan også læse om os på hjemmesiden www.norddjurs.dk under Sundhed, pleje og ældre.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist er den 26. november 2023Samtaler forventes afholdt den 28. november 2023
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Sangstrupvej 32, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935991