BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kollega med interesse og erfaring inden for beskæftigelsesområdet.
Du indgår i et dynamisk og velfungerende team, hvor sparring, egen kompetence, resultater og faglighed vægtes højt.
Virksomhederne i Norddjurs Kommune er de vigtigste samarbejdspartnere i beskæftigelsesindsatsen, og vi har høje ambitioner om at blive endnu bedre i dette samarbejde, og dermed kunne tilbyde flere kandidater et virksomhedsrettet tilbud, hvor fokus er på job, opkvalificering, ressourcer og progression.
I stillingen som virksomhedskonsulent vil du få et tæt samarbejde med virksomhederne, sagsbehandlerne og ledige, og du bliver en del af et team på 15 uddannelses- og virksomhedskonsulenter.
Opgaver:- Matche ledige med relevante virksomheder, med fokus på at bringe jobmuligheder i spil
- Identificere og kontakte virksomheder med henblik på at etablere skræddersyede forløb, jobs og opkvalificeringsmuligheder, samtidig med at du undersøger virksomhedernes nuværende og fremtidige behov for arbejdskraft
- Anvende forskellige opkvalificeringsværktøjer for at styrke de lediges chancer for at finde en plads på arbejdsmarkedet
- Gennemføre opfølgninger på forløbene i virksomhederne med særlig opmærksomhed på progression og tilpasning i forhold til både virksomhedens og den lediges behov
- Sikre kvalificerede skriftlige tilbagemeldinger til sagsbehandler for at informere om resultaterne af de gennemførte forløb
- Du har gode formuleringsevner både i skrift og tale
- Du kan opgaveløse selvstændigt og har blik for mulighederne
- Du er handlekraftig, fleksibel, selvstændig og har gode samarbejdsevner
- Du forstår rollen som embedsmand
- Gerne kendskab til beskæftigelsesområdet og relevant lovgivning
- Gerne erfaring fra opsøgende salg og et godt kendskab til og netværk med lokale virksomheder
- Kørekort er en betingelse og gerne egen bil
- En enhed i udvikling, hvor du har mulighed for at sætte dit præg
- Engagerede kollegaer
- Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
Løn og ansættelse: Efter gældende HK overenskomst og 37 timer pr. uge.
Flere oplysninger: Faglig koordinator, Hanne Odgaard, Telefon 24 23 44 28
Souschef Kirsten, Tranekjær Søgaard, Telefon 23 67 39 81 send sms, så bliver du ringet op.
Vi gør opmærksom på at ansøgninger bliver vurderet og samtaler afholdt løbende.
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972130