Virksomhedskonsulent til Jobcenter Norddjurs

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega med interesse og erfaring inden for beskæftigelsesområdet. 
Du indgår i et dynamisk og velfungerende team, hvor sparring, egen kompetence, resultater og faglighed vægtes højt.

Virksomhederne i Norddjurs Kommune er de vigtigste samarbejdspartnere i beskæftigelsesindsatsen, og vi har høje ambitioner om at blive endnu bedre i dette samarbejde, og dermed kunne tilbyde flere kandidater et virksomhedsrettet tilbud, hvor fokus er på job, opkvalificering, ressourcer og progression. 

I stillingen som virksomhedskonsulent vil du få et tæt samarbejde med virksomhederne, sagsbehandlerne og ledige, og du bliver en del af et team på 15 uddannelses- og virksomhedskonsulenter. 

Opgaver:
  • Matche ledige med relevante virksomheder, med fokus på at bringe jobmuligheder i spil
  • Identificere og kontakte virksomheder med henblik på at etablere skræddersyede forløb, jobs og opkvalificeringsmuligheder, samtidig med at du undersøger virksomhedernes nuværende og fremtidige behov for arbejdskraft
  • Anvende forskellige opkvalificeringsværktøjer for at styrke de lediges chancer for at finde en plads på arbejdsmarkedet
  • Gennemføre opfølgninger på forløbene i virksomhederne med særlig opmærksomhed på progression og tilpasning i forhold til både virksomhedens og den lediges behov
  • Sikre kvalificerede skriftlige tilbagemeldinger til sagsbehandler for at informere om resultaterne af de gennemførte forløb
Personlige kompetencer:
  • Du har gode formuleringsevner både i skrift og tale
  • Du kan opgaveløse selvstændigt og har blik for mulighederne
  • Du er handlekraftig, fleksibel, selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • Du forstår rollen som embedsmand
 Faglige kompetencer:
  • Gerne kendskab til beskæftigelsesområdet og relevant lovgivning
  • Gerne erfaring fra opsøgende salg og et godt kendskab til og netværk med lokale virksomheder
  • Kørekort er en betingelse og gerne egen bil
 Vi tilbyder:
  • En enhed i udvikling, hvor du har mulighed for at sætte dit præg
  • Engagerede kollegaer
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde

Løn og ansættelse: Efter gældende HK overenskomst og 37 timer pr. uge.

Flere oplysninger: Faglig koordinator, Hanne Odgaard, Telefon 24 23 44 28                                          
Souschef Kirsten, Tranekjær Søgaard, Telefon 23 67 39 81 send sms, så bliver du ringet op.

Ansøgningsfrist: 25. januar 2024. 

Vi gør opmærksom på at ansøgninger bliver vurderet og samtaler afholdt løbende.

 
Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972130

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet