Studentermedhjælper til Økonomi og Indkøb

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Interesseret du dig for økonomistyring og kommunalpolitik?  

Vi tilbyder et spændende og alsidigt job i en politisk styret organisation. Her kan du ved siden af dit studie få værdifuld erhvervserfaring.

Om stillingen

Vi søger en dygtig studerende, som vil komme til at bidrage til løsningen af opgaver på tværs af hele afdelingen. Opgaverne kan bl.a. omfatte:

  • Indsamling og bearbejdning af diverse baggrundsinformationer
  • Bearbejdning og beregninger af økonomidata i Excel
  • Opgaver i kommunens økonomisystem
  • Arbejde med ledelsesinformation på indkøb
  • Administrative opgaver, b.la. indberetning af arbejdsskader

Den ugentlige arbejdstid vil være 10 timer om ugen, men antallet af timer kan aftales individuelt, hvis du ønsker flere eller lidt færre timer. Omfanget af arbejdet kan variere hen over året i forhold til afdelingens årshjul, ligesom vi selvfølgelig tager hensyn til dine studier og eksamensperioder mv.

Om Økonomi og Indkøb 

Den ledige stilling er i den centrale Økonomi og Indkøb funktion i Norddjurs Kommune. Økonomi er en del af Staben, og vi har arbejdssted på Rådhuset i Grenaa, og understøtter den politiske organisation, direktionen og institutionerne med forhold vedr. budget, budgetopfølgning og årsregnskab, ledelsesinformation, indkøb mv. 

Du bliver en del af en afdeling på 20 personer, hvor vi prioriterer fællesskabet og det gode samarbejde og derigennem skaber værdi. Afdelingen rummer mange forskellige fagligheder, som hver især bidrager til de fælles opgaver. Du vil blive mødt af kolleger med høj faglighed og godt humør. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø. 

Om dig

Du er fx i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse, administrations bachelor, interesserer dig for politik og økonomi og trives i et dynamisk miljø. Du har flair for tal og formidling og er fortrolig med grundlæggende beregninger i Excel. Du har mod på at lære nyt, du er ambitiøs og tager ansvar for dine opgaver. Samtidig er du god til at samarbejde og er en god kollega. 

Vi tilpasser dine arbejdsopgaver efter din profil.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er Grenaa Rådhus, hvor letbanen kører til. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra i nogle af timerne.

Vil du vide mere

For mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Bettina Andersen på 20 52 85 72 eller specialkonsulent Susanne Smed på 89 85 18 34.

Ansøgningsfrist den 25. februar 2024
 

Der afholdes samtaler 29. februar 2024. 

Tiltrædelse snarest muligt.

Du kan få mere at vide om Norddjurs Kommune på www.norddjurs.dk

I Norddjurs Kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs: 

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992801

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet