Social- og sundhedsassistent til spændende og meningsfuldt arbejde i Hjemmeplejen Grenaa

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvorfor skal du vælge os?

Vi ved, at du som social- og sundhedsassistent har rigtig gode muligheder for at finde job. Lad os derfor overbevise dig om, hvorfor Hjemmeplejen Grenaa skal være din nye arbejdsplads.

Du kommer først og fremmest til at spille en vigtig rolle i at styrke, det sammenhængende borgerforløb, så borgerne i Hjemmeplejen Grenaa oplever, at få den helt rette og koordinerede hjælp, samt pleje og omsorg af høj kvalitet. 

Derudover får du et fantastisk arbejds-fællesskab med super dygtige kollegaer. Der vil både borgerne, hinanden og arbejdspladsen. 

Du vil selvfølgelig få introduktion og oplæring, da det er vigtigt for os, at du som ny kollega, får en god og tryg start, som passer til dig og den stilling du skal varetage. 

Om jobbet:
  • Som social- og sundhedsassistent varetages den sygeplejefaglig behandling, til alle typer af borgere.
  • Du varetager helhedsplejen i alm. og komplekse borgerforløb, hvor netop dine kompetencer som social- og sundhedsassistent er nødvendige. 
  • Du vil i samarbejde med vores nuværende social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, social- og sundhedshjælpere og ledere få ansvaret for at bidrage, til den faglige udvikling i vores hjemmepleje.
  • Du kommer til at indgå i et tværfagligt team
Din profil:
  • Byde ind med faglige input, i den tværfaglige opgaveløsning
  • Sikre, at gode faglige observationer og refleksioner bliver dokumenteret, så det kan understøtte et optimalt borgerforløb.
  • Du tør bringe din viden i spil og har samtidig mod på at lære nyt og værdsætter gensidig faglig sparring med alle relevante faggrupper. 
  • Du tror på den rehabiliterende indsats og finder det naturligt at indgå i en ligeværdig og professionel relation med både borgere og kollegaer.
  • Du har interesse og lyst til at tænke velfærdsteknologi og IT ind, som en naturlig del af opgaveløsningen.
  • Stillingerne er på fuldtid primært i dagvagt, weekendvagt hver 4 weekend.
  • Kørekort nødvendigt.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Anneka Vinter på tlf. 23612757 eller Berit Henriksen på tlf. 24755751 på alle hverdage.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.  

Ansøgningsfrist senest 19. september 2024

Ansættelsessamtaler forventes afholdt 24. september 2024 imellem 12.00-16.00

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Sygehusvej 12, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103739

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet