Social- og sundhedsassistent: Nexus kørelisteplanlægger med praktiske opgaver i Norddjurs kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til et job med en spændende og udfordrende hverdag?
Drømmer du om at skabe de bedst mulige rammer for beboerne?
Er du god til at se muligheder, finde løsninger og får energi af at få tingene til at gå op?

Så er det måske lige dig, vi leder efter

Vi tror på, at alle mennesker er noget særligt. Derfor arbejder vi i Norddjurs aktivt med at støtte vores beboere i at skabe rammerne for det liv, de ønsker. Med afsæt i deres livshistorie og drømme for fremtiden. Og ved at inddrage familie og netværk aktivt.

Det kræver dygtige, faguddannede medarbejdere. Medarbejdere som dig. Som har lyst til at være en del af en nysgerrig og udviklende kultur. Og som har lyst til at gære en forskel for vore beboere. Med kyndige hænder og et varmt hjerte.

Om jobbet

Den ledige stilling er en fast stilling på 37 timer/uge med ansættelse den 1. november 2024 eller snarest muligt. Stillingen er fortrinsvis med weekend fri, dog skal du forvente at arbejde 4 – 6 weekender på et år i forbindelse med ferie, helligdage og sygdom. Den daglige arbejdstid er fra kl. 6.45. Du vil få 1 kollega, og sammen er I Nexus kørelisteplanlægger i de 3 HUSE. 

I samarbejde med dine kolleger vil du løse forskellige opgaver som:

  • at sikre sundhedsforsvarlig daglig planlægning og opgavefordeling svarende til 4 - 5 bo-enheder hver med 14 beboere
  • at sikre en personalesammensætning, der understøtter beboernes behov
  • at sikre fleksibel og sammenhængende opgaveløsning
  • at medvirke til at fremme og understøtte rehabiliteringskulturen 
  • sammen med ledelse at medvirke til at sikre optimal ressourcestyring og drift

Stillingen som Nexus Kørelisteplanlægger fylder ikke hele arbejdsdagen, så du vil også få praktiske opgaver som social – og sundhedsassistent. En mulig opgave vil være at stå for introduktion af nyansatte medarbejdere. 
Der er funktionsløn til stillingen.

Om dig 

Du er uddannet social- og sundhedsassistent og har erfaring med at arbejde med ældre beboere med nedsat funktion. 
Vi forestiller os, at du:

  • er fagligt kompetent og motiveres af at have og tage ansvar
  • kan planlægge og koordinere de daglige opgaver og bruge de faglige kompetencer bedst muligt
  • kan skabe og bevare overblikket og dermed sikre holdbare løsninger i planlægning
  • har forståelse for sammenhæng mellem vagtplanlægning og drift
  • er god til at skabe relation og samarbejde 
  • tør stå ved en beslutning og kan gennemføre den
  • gode mundtlige og skriftlige kompetencer
  • flair for IT og kan navigere i Nexus samt arbejde struktureret
  • er fleksibel, positiv og stabil
Om os 

Plejecenter Violskrænten og Grønnegården er et stort, moderne og veletableret plejecenter, hvor faglighed og kvalitet vægtes højt. Plejecenteret er fordelt på 2 adresser i Grenaa centrum og opdelt i 3 HUSE med i alt 126 plejeboliger. De 126 beboere er fordelt i 9 bo-enheder.

Vi er mere end en arbejdsplads. Hos os er der en særlig holdånd og du er ikke bare en funktion. Du betyder noget særligt. For dine kolleger og for beboerne. Du bliver mødet med et smil og et ”go morn”. Og vi synes det er vigtigt med en arbejdsplads, hvor der er plads til sjov. Og til forskellighed.

Vi er en arbejdsplads i konstant udvikling, hvor der er plads til kreativitet og gode ideer. Vi tager godt imod nye kolleger med en grundig introduktion og mulighed for mentorordning. Og er klar på at støtte op om din karriereudvikling.

Lyder det som noget for dig?
Selv om vi har gjort os umage med dette jobopslag, kan det være svært at beskrive vores sted med ord. Derfor er du meget velkommen til at kontakte os til en snak om stedet og stillingen.

Du kan kontakte os på hverdage mellem kl. 8 og 15:

  • afdelingsleder Helle Schmidt Kjeldgaard på tlf. 40 12 37 93
  • afdelingsleder Sandie Rye Hougaard på tlf. 40 13 25 29 eller 
  • afdelingsleder Mette Gert Nielsen på tlf. 23 42 53 41

Du kan ligeledes finde oplysninger på vores hjemmeside www.violskraenten.norddjurs.dk.

Ansøgningsfrist er den 20. oktober 2024.

Samtalerne forventes afholdt den 28. august 2024.

Vi glæder os til at møde dig.

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Violskrænten 13, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121323

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet