BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret vagtplanlægger som vil være med til at planlægge medarbejdernes arbejdstid og ferie, så vi sikrer de rette kompetencer og sikre kontinuitet på arbejdspladsen.
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med ca 70 medarbejdere bestående af forskellige faggrupper i dag- aften og nattevagt. Du vil få et tæt samarbejde med ledelsen i forhold til koordinering af behovet for bemanding,
Sikre at vi anvender vores kompetencer og ressourcer bedst muligt i forhold til løsning af kerneopgaven.
Dine opgaver som vagtplanlægger:- Oprettelse, vedligeholdelse, langtidsplanlægning og afslutning af mødeplaner
- Daglig planlægning f.x indkaldelse af afløsere og vikarer
- Indberetning af afvigelser og overholdelse af normtid
- Opfølgning af sygefravær i samarbejde med ledelsen
- Overblik over afspadsering, seniordage, FO dage og omsorgsdage samt sikre afvikling heraf
- Tjekke og handle på fejlmeddelelser fra KMD
- Deltage i faste driftsmøder med ledelse
- Svare på henvendelser fra medarbejdere personligt, telefonisk og skriftligt
- Sommerferie- restferie- og helligdags planlægning
- Samarbejde med løn- og personaleadministration
- Udlevering af nøgle og velkomstmateriale til nye medarbejdere.
- Deltage i ERFA møder for vagtplanlæggere
- Godkende ønsker i web løsningen
- Du træder til og hjælper med opgaveløsningen i de enkelte teams ved behov
- Være servicemindet, positiv og udadvendt
- Kan være i krydspresset mellem ledere og medarbejdere
- Gennemslagskraft, beslutningsdygtig og kan stå fast
- Være loyal overfor beslutninger
- Du bidrager til det positive arbejdsmiljø og har humor
- Kendskab til arbejdstid og overenskomstregler
- Flair for IT (KMD opus vagtplan) og gode kommunikative kompetencer samt en god økonomisk forståelse
- Være struktureret, kan bevare overblikket og overholde deadline
Stillingen ønskes besat fra 1. juni 2024 eller efter aftale
Vi tilbyder:- Grundig introduktion og oplæring tilrettet dine erfaringer og kompetencer
- en arbejdsplads i udvikling hvor arbejdsglæde og trivsel er i fokus, og du selv er med til at bidrage til et godt og sundt arbejdsmiljø
- Egen kontorplads
- Mulighed for faglig sparring
- ERFA gruppe for vagtplanlæggere
- Ugentligt timetal på 37 eller efter aftale
Har opslaget vagt din interesse eller har du spørgsmål er du velkommen til at ringe eller komme forbi til en snak efter aftale
Plejecenterleder Susan Bach 21 17 24 93
Afdelingsleder Anni Clemmensen 23 84 70 98
Vi glæder os til at møde dig.
Ansøgningsfrist 21. april 2024Der afholdes samtaler torsdag d. 25 april 2024
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Trekanten 1, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024134