Økonomisk og administrativ medarbejder til Borgerservice team i Norddjurs kommune

dato

Registerteamet i Borgerservice, IT og Digitalisering søger hurtigst muligt en økonomisk og administrativ medarbejder.

Du bliver en del af et velfungerende team på 8 medarbejdere, der varetager opgaver vedrørende folkeregister, sygesikring, skat, helhedsorienteret kontrol, fribefordring, befordringsgodtgørelse, bosætning, grundskyld, ejendomsbidrag, mellemkommunal refusion, budget, økonomi, regnskab, sekretariatsfunktioner, administration af feriefond, mv.

De primære arbejdsopgaver i stillingen er
  • Mellemkommunal refusion
  • Økonomi 
  • Sekretariatsfunktioner
  • Administrative opgaver
Vi ønsker en administrativ medarbejder med:
  • Kontormæssig uddannelse med flair og stor interesse for tal – gerne med erfaring fra ansættelse i det offentlige og måske uddannet kommunom.
  • Erfaring med ovenstående opgaver vil være en fordel, men ikke et krav
  • Blik for helheden i opgaven, så kolleger sættes i centrum
  • Fleksibel, god til forandringer og motiveret til en digital fremtid
  • Anerkendende kommunikationsevner både skriftligt og i det personlige møde
  • Evner til at arbejde selvstændigt samt proces- og løsningsorienteret
  • Godt humør i en travl hverdag

Det må gerne fremgå af ansøgningen, hvordan du kan imødekomme vores ønsker.

Vi kan tilbyde:
  • God oplæring, hvor der vil være mulighed for en grundig oplæring i de konkrete områder.
  • En spændende og travl hverdag
  • Et afvekslende og udfordrende job
  • Gode kollegaer i teamet og hele afdelingen

Stillingen er på 37 timer med flekstid. 

Lønindplacering sker efter forhandling med den faglige organisation.

Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til souschef Morten Mygind tlf. 21 37 56 91.

Ansøgningsfrist er søndag den 17. november 2024.

Samtaler forventes afholdt onsdag den 20. november.

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks, Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er det, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde, vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141122

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet