Økonomimedarbejder søges til Børne- og Ungecentret i Norddjurs Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Børne- og Ungecentret søger verdens bedste kollega

Da vores dygtige økonomimedarbejder går ned i tid, søger vi en dygtig og erfaren økonomimedarbejder. Ud over bogføring og økonomistyring skal du have erfaring med kommunale arbejdsgange og nedenstående kommunale it-systemer. 

Kerneopgaven

Vi er et fleksibelt døgn- og aflastningstilbud, hvor der er fokus på kvalitet og effektivitet i opgaveløsningen. BUCN er organisatorisk placeret under Børne- og Familieområdet i Norddjurs Kommune.

Som kommende økonomimedarbejder bliver din fornemmeste opgave at skabe overblik og kvalificere ledelsesmæssige beslutningsgange sammen med administrationens øvrige medarbejdere.
Oplysninger vedr. Børne- og Unge Centret kan ses på hjemmesiden http://boernecenter.norddjurs.dk/.

Ved at vælge os får du:
  • En arbejdsplads med et højt niveau af trivsel og social kapital
  • En arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger
  • En grundig overlevering af arbejdsopgaverne
  • Et tæt samarbejde med BUCN’s anden økonomimedarbejder
  • Et arbejde med mange udfordringer og udviklingsmuligheder
  • Et miljø hvor der lægges vægt på et tværfagligt samarbejde
  • Du vil opleve høj grad af gensidig tillid, frihed og medindflydelse. 
  • En spændende arbejdsplads, hvor du vil indgå i et administrativt team, have et samarbejde med interne kommunale samarbejdspartnere og indgå i tværfaglige fora.
Vi forventer, at du har erfaring med:
  • Økonomistyring, budgetlægning, regnskab, bogføring, afstemning og budgetopfølgning med ansvar for enkelte afdelinger
  • KMD Opus, Outlook, Excel, Word, eventuelt også Acadre og Rakat
  • Faglig sparring og økonomisk koordinering samt oplæg til ledergruppen
  • Samarbejde med central-økonomi
  • Registrering og udarbejdelse af materialer til tilsyn
  • Opfølgninger af løn, fravær og refusioner samt ansvar for og opfølgning af projekttilskud fra f.eks. Socialstyrelsen
Din profil

Vi forventer, at du som person er detaljeorienteret og analytisk stærk. Vi arbejder tæt sammen i administrationen, så vi anser det som vigtigt, at du har et positivt sind, god humor og har let til grin. 

Stillingen er på 30 timer ugentlig.

Du bedes i ansøgningen vedlægge relevant dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelser.

Ansøgningsfrist søndag den 20. oktober 2024.

Vi afholder samtaler den 29. oktober 2024.

Stillingen ønskes besættes hurtigst muligt og senest 1. december 2024. 

Aflønning vil ske efter overenskomsten med HK, efter principperne for Ny Løn. 
For yderligere information kontakt Hans-Henrik Brandt på 21 76 28 81.

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Trekanten 34, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124874

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet