BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Norddjurs Provsti søger en kreativ kommunikationsmedarbejder
17-18 timer ugentligt med tiltrædelse 15. marts 2024.
Norddjurs Provsti består af 3 storpastorater og Anholt, som har en klar fælles kommunikationsprofil:
Vi er synlige og til stede hver uge i lokalavisen, på hjemmesider og på Facebook.
Som kommunikationsmedarbejder skal du sikre aktuel og professionel formidling af kirkelivet og aktiviteter i provstiets sogne og kirker - i samarbejde med de lokale sogne.
Dine arbejdsopgaver:
Du skal stå for provstiets ugentlige to avissider med kirkestof i Lokalavisen Norddjurs, herunder:
- Skrive artikler, lave interviews og historier med mennesker og begivenheder - kort sagt fortælle den gode historie om kirkelivets mange facetter i Norddjurs
- Redigere indsendte annoncer fra provstiets sogne
- Indsamle gudstjenestetider
- Samarbejde med lokalavisens grafiker om produktion af ugens kirkesider
- Være opsøgende på den gode historie i Norddjurs’ kirkeliv
- Fotografere og redigere billeder og video til brug for kirkesiderne og opslag på facebook
- Lave opslag på provstiets facebookside ”Kirkerne i Norddjurs”, og gerne udvikle på provstiets tilstedeværelse på sociale medier
- Understøtte menighedsrådenes lokale kirkekommunikationsarbejde med råd, vejledning, deling af informationer og være nøgleperson i netværksarbejde
Vi tilbyder:
- Et godt samarbejde på tværs af kirkernes mange faggrupper og frivillige
- En arbejdstid på 17-18 timer med fleksibilitet i forhold til eventuelt andet arbejde
- Kontorfaciliteter i Norddjurs Provsti på Torvet 15 i Grenaa
- Mulighed for delvis hjemmearbejdsplads
Din profil
- Du har relevant kommunikationsuddannelse og erfaring med formidling og medier
- Opsøgende og god til at skabe relationer til provstiets præster, ansatte og frivillige
- Du kan arbejde selvstændigt, planlægge, udføre og følge op
- Du er fleksibel i forhold til løsning af opgaverne, lejlighedsvis aften /weekender
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker ved Norddjurs Provsti, Torvet 15, 3.sal, 8500 Grenaa.
Stillingen er en fast stilling.
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 17-18 timer.
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne.
Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk
Alt efter de aftalte arbejdsområder og kvalifikationer vil ansættelsen blive indplaceret i en af følgende løngrupper:
Stillingen kan indplaceres i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 303.863,00 kr. – 402.618,00 kr. (nutidskroner).
Stillingen kan indplaceres i løngruppe 3. Årslønnen aftales indenfor intervallet 364.635,00 kr. – 455.794,00 kr. (nutidskroner). OK tillæg på 869,40 kr. (nutidskroner) pr. år.
Løn og OK tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.
Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem provstiudvalget og Danmarks Kordegneforening.
Ansøgning og samtale:
Ansøgning med relevante bilag fremsendes til norddjurs.provsti@km.dk - senest onsdag 14. februar 2024 kl. 12.00.
Samtaler forventes at finde sted den 21.februar 2024.
Tiltrædelse 15. marts 2024.
Yderligere oplysninger:
Kontakt konstitueret provst Birgith Nørlund Jensen: 2172 2163 / BNJ@km.dk
eller kommunikationspræst Morten Bay-Mortensen: 2033 2117 / MBM@km.dk
Info: Der vil blive indhentet børneattest.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (17-18 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Provsti, Torvet, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981975