Lønkonsulent til Norddjurs Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi servicerer lederne i Norddjurs Kommune i stort set alt omkring ansættelse - løn, pension, fravær, lønforhandling og meget andet i en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Det kræver samarbejde – både i teamet og med vores samarbejdspartnere, overblik over opgaverne og de mange overenskomster og omhyggelighed med løsningen af opgaverne.

Vi søger hurtigst muligt en lønkonsulent, som skal være en del af en lønafdeling på 11 personer. 

Du vil indgå i en afdeling, hvor vi arbejder teambaseret, så det er meget vigtigt, at du befinder dig vel i denne arbejdsform og på et storrumskontor, hvor vi, nogle dage er mange. Omgangstonen er uformel og der er et rigtig godt samarbejde, hvor man løbende koordinerer opgaver og hjælper hinanden. Vi vægter faglighed, respekt, udvikling og anerkendelse højt.

Arbejdsopgaver:
  • Oprettelse af lønmodtagere i lønsystemet KMD SAP/OPUS 
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve m.m.
  • Fortolkning af overenskomster og arbejdstidsaftaler
  • Rådgivning vedr. diverse spørgsmål om løn- og ansættelsesvilkår
  • Diverse administrative opgaver - evt. afstemninger 
Vi forventer, at du har:
  • Kendskab til lønadministration inden for det offentlige og kendskab til offentlige overenskomster
  • Relevant uddannelse og praktisk erfaring med at samarbejde på tværs i en politisk styret organisation

I din ansøgning må du gerne fortælle og komme med eksempler på, hvad nedenstående betyder for dig og hvordan det kommer til udtryk i din arbejdsdag:

  • Struktur og tidsfrister
  • Initiativ  
  • Tilgang til nye opgaver
  • Kommunens værdier
Vi kan tilbyde:

En spændende, travl og alsidig hverdag med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt kollegial og ledelsesmæssig sparring. Hertil kommer gode kollegaer, et godt arbejdsmiljø, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Fisker på mobil nr. 24 85 08 74 eller lønkoordinator Kathrine Nielsen på telefonnr. 89 59 10 85.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og HK Kommunal.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 4. december 2023. Vi forventer at afholde samtaler den 7. december. 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet, 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941360

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet