BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ledelsessekretariatet i Norddjurs Kommune søger en medarbejder, som skal arbejde med forsikringsområdet. Med et job i Norddjurs Kommune bliver du en del af en dynamisk og innovativ organisation, der stræber efter at forbedre vores service og skabe værdi for vores borgere. I Ledelsessekretariatet stræber vi efter at skabe de bedste forudsætninger for ledelse, drift og udvikling af Norddjurs Kommune, ved at understøtte direktion, kommunalbestyrelse og organisation. Du indgår i et godt arbejdsmiljø, og kommer i kontakt med mange mennesker på en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor hver eneste dag er forskellig.
Du vil primært arbejde med forsikringsområdet, og vil sidde med kommunens forsikringer og skadesbehandling. Hvis du har erfaring med forsikringsområdet, er det en fordel, men vi er klar til at hjælpe dig ind i området, hvis du har interessen.
På forsikringsområdet vil dine opgaver bl.a. bestå i:- Rådgivning af kommunale institutioner om forsikringsløsninger og -dækning
- Skadebehandling og udbetaling af erstatninger
- Deltage i behandlingen af arbejdsskader
- Tovholder på udbuddet af kommunens forsikringer
- Ansvar for kommunens forsikringspolitik
Derudover vil du indgå i samarbejde på tværs af de forskellige teams i sekretariatet omkring en række administrative og ledelsesunderstøttende opgaver.
Vi forventer, at du:- Du har måske erfaring med en sekretariatsfunktion eller med forsikringer. Du har i hvert fald interesse i forsikringsområdet
- Har en relevant uddannelse – der kan være mange veje ind i jobbet – eksempler kunne være administrationsbachelor, kontoruddannelse eller anden relevant bachelor eller kandidatuddannelse
- Du trives med at være ekspert på dit felt (evt. på sigt) og tager ejerskab for opgaverne
- Du er god til at have mange og forskellige bolde i luften
- Har et højt servicegen, er fleksibel og har en høj grad af ansvarsfølelse
- Har en struktureret tilgang til opgaven og sans for detaljer
- Er god til at formulere dig på skrift
- Er holdspiller og værdsætter kollegerne
Desuden vil du få mulighed for relevante kurser og uddannelse inden for forsikringsområdet.
Hvem er vi?Du vil blive en del af juridisk-administrativt team på 4 personer og en del af Ledelsessekretariatet, hvor vi er i alt 12 kolleger, som løser forskellige tværgående opgaver
Sekretariatet er en af 3 stabsafdelinger, som alle refererer til stabschefen. Din nærmeste chef bliver sekretariatschefen.
I dagligdagen vil du opleve, at der hos os er højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi har det sjovt, mens vi arbejder, hjælper hinanden og prioriterer sparring og videndeling.
Vi er dedikerede til vores opgaver. Sammen har vi et stort engagement på tværs af fagligheder, og vi leverer altid et højt serviceniveau til organisationen, til direktionen og til kommunalbestyrelsen. Det er vi stolte af!
Derudover har vi fleksible rammer med mulighed for hjemmearbejde.
Vi står klar til at byde dig velkommen og give dig en god start.
Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse.
Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte chef for Ledelsessekretariatet Jeppe Thvilum på telefon 21 60 12 18 (send en sms, så vil du blive ringet op).
Du kan søge stillingen via Norddjurs Kommunes hjemmeside.
Samtaler vil blive afholdt d. 25. juni med en eventuel 2. samtale den 26.juni
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer.
Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. august 2024.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6054284