Kontorelever til Norddjurs Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til et interessant og udviklende job i en stor organisation? Så har vi brug for to engagerede og interesserede kontorelever, som kan begynde den 1. september 2024.

Vi er den største arbejdsplads i Norddjurs Kommune og sammen med dine kolleger vil du hver dag være med til at gøre forskel for vores borgere og virksomheder i kommunen. Vi er ca. 3300 medarbejdere hvoraf ca. 500 er i administrationen. 


Uddannelsen

Hos os vil du blive kontoruddannet med speciale indenfor offentlig administration. 
Du vil indgå i et spændende og alsidigt uddannelsesforløb med mange udfordringer og rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Uddannelsen varer 2 år og veksler mellem praktik på arbejdspladsen og teori på handelsskolen. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.

I løbet af de to år kommer du i praktik i tre eller fire forskellige afdelinger. I hver afdeling er der en elevansvarlig som vi være din nærmeste kontaktperson og som vil stå i spidsen for at give dig indblik og oplæring i arbejdsopgaverne i det enkelte område. Herunder ses de afdelinger som man kan komme rundt i, og bliver du indkaldt til samtale må du meget gerne komme med ønsker. Dog er du nødt til at være åben overfor alle afdelinger, da vi ikke kan garantere, at alles ønsker bliver opfyldt.

  • Løn
  • Bogholderi
  • Opkrævning
  • Borgerservice
  • Sundhed og omsorg
  • Socialområdet
  • Vej og ejendom


Som kontorelev forventer vi af dig, at du:

  • har en af følgende baggrunde:
    • HG Bevis som giver adgang inden for kontoruddannelse offentlig administration
    • EUX Business 1 (både detail, handel og kontor giver adgang)
    • HHX
    • STX, HTX eller HF med 5 ugers supplerende forløb
  • er god til dansk både skriftligt og mundtligt
  • har flair for tal og interesserer dig for it
  • er fleksibel, frisk, engageret og ansvarsbevidst
  • er indstillet på at udvikle dig både fagligt og personligt
  • er udadvendt, serviceminded og kan arbejde selvstændigt
  • kan samarbejde og har lyst til nye udfordringer


Til gengæld tilbyder vi dig:

  • en alsidig kontoruddannelse, som giver mange muligheder bagefter
  • selvstændigt ansvar i løsningen af opgaverne
  • relevante kurser undervejs i uddannelsen
  • gode kolleger og en uhøjtidelig omgangstone
  • sammenhold med de øvrige elever i kommunen
  • mulighed for studietur til Bruxelles med din klasse fra handelsskolen
  • unik mulighed for at snuse til de mange forskellige arbejdsområder en kommune rummer
  • mulighed for videreuddannelse (kommunomuddannelsen) hvis du bliver fastansat efter endt kontoruddannelse

 

Hvis du vil vide mere

Så er du mere end velkommen til at ringe til elevkoordinator: Anne Melgaard Jensen på tlf.: 89 59 10 71.


Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning inkl. CV, dokumentation for, at du opfylder fagniveaukravene, kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer, samt eventuelle udtalelser. 

Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Hvis du allerede har fået lavet en RKV, skal den vedlægges.


Ansøgningsfristen er søndag den 7. april 2024.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 17. april 2024.

 
Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet, 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987967

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet