Konsulent til Fællessekretariat i Fællesforvaltningen, Norddjurs Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du interesse for ledelsesbetjening i en politisk ledet organisation og sekretariatserfaring i forhold til klimaområdet? Vil du arbejde med en god blanding af sekretariats- og udviklingsopgaver tæt på fagdirektøren og de politiske udvalg? Så læs med her:  

I Fællessekretariatet betjener vi seks faglige afdelinger, fagdirektøren og fire politiske udvalg; Kultur- og Fritidsudvalget, Miljø- og Teknikudvalget, Arbejdsmarkedsudvalget og Erhvervsudvalget. Hovedopgaverne for sekretariatet er udvalgsbetjening, ledelsesbetjening og projektledelse. Som konsulent vil du få ansvaret for dine egne opgaver, men opgaveløsningen sker også i tæt samarbejde med dine kollegaer i sekretariatet og med medarbejdere og chefer i de andre afdelinger.

Kulturen i vores sekretariatet er båret af en høj faglighed og en uformel tone. Vi har en omskiftelig hverdag med mange deadlines og løfter vores opgaver med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed. Vi lykkes, fordi vi er ansvarsfulde og hjælper hinanden. Vores arbejde er båret af værdierne i Vores Norddjurs – Tillid, Ordentlighed, Fællesskab og Udvikling. 

Dine hovedopgaver vil være: 
  • Betjening af et eller flere politiske udvalg, herunder fremstilling og kvalitetssikring af dagsordenspunkter, løbende dialog med chefer og kollegaer, forberedelse og opfølgning på udvalgsmøder
  • Sekretariatsbetjening af ledelsen i forhold til opfølgning på Norddjurs Kommunes klimaplan og klimamål i tæt samarbejde med kommunens klimakoordinator
  • Styring og understøttelse af tværgående, strategiske udviklingsprojekter i tæt samarbejde relevante chefer og kollegaer
  • Understøttelse af direktør i samarbejde med kollegaer i sekretariatet
  • Fremstilling af notater, analyser og andet skriftligt arbejde
  • Ad hoc-opgaver – store som små.
Vi tilbyder:
  • Et udfordrende job med selvstændigt ansvar
  • En fleksibel arbejdstilrettelæggelse og en høj grad af selvbestemmelse
  • Faglig sparring med chefer og kollegaer 
  • Gode udviklingsmuligheder – både din egen og sekretariatets
  • Muligheder i en kommune, hvor det er nemt at samarbejde på tværs af afdelinger, og hvor der ikke er langt til top og samarbejdspartnere 
  • Et team, hvor vi har fokus på et godt arbejdsmiljø.
Vi lægger bl.a. vægt på, at du: 
  • Har en relevant samfundsvidenskabelig baggrund. Erfaring med ledelsesbetjening af opgaver på klima-området vil være en fordel
  • Har gode analytiske evner og politisk tæft
  • Arbejder systematisk og selvstændigt
  • Har overblik med sans for detaljen 
  • Er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Er en holdspiller, der aktivt byder ind i samarbejdet med andre 
  • Rækker ud mod din omverden og bidrager med dit gode humør.
Ansøgningsfristen er den 8. september 2023.  

Vi forventer at holde 1. samtale den 14. september og 2. samtale den 21. september.

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.  

Der er tale om en stilling på 34 eller 37 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. november 2023. Arbejdsstedet er rådhuset i Grenaa, der ligger i pendlerafstand fra Aarhus og Randers og i gåafstand fra Letbanen. Vi har flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Lisette Bulig Thoustrup på telefon 20 51 66 31.

Vi glæder os til at høre fra dig! 

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet, 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://norddjurs.career.emply.com/ad/konsulent-til-faellessekretariat-i-faellesforvaltningen-norddjurs-kommune/txlu72/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891757

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet