FDF Grenaa udtrykker stor taknemmelighed for det mange fremmødte til Sankt Hans-arrangementet ved Baunehøj Møllen. Arrangementet blev ledsaget af solskin og en fantastisk stemning, hvilket blev taget godt imod af de deltagende.
I deres opslag takker FDF Grenaa også for de mange sponsorgaver, de har modtaget i forbindelse med deres landslejr. Efter sommerferien er de klar til at genoptage aktiviteterne i uge 33, hvor de håber at kunne byde mange nye børn velkommen til foreningen.
Holdet glæder sig allerede til at mødes igen til næste års Sankt Hans.
Kilde: FDF Grenaa