Bliv lønkonsulent i Norddjurs Kommune – en varieret hverdag med tætte teamarbejde og udviklingsmuligheder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Norddjurs Kommune søger en lønkonsulent til en faststilling.

Vi servicerer lederne i Norddjurs Kommune i stort set alt omkring ansættelse - løn, pension, fravær, lønforhandling og meget andet i en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Det kræver samarbejde – både i teamet og med vores samarbejdspartnere, overblik over opgaverne og de mange overenskomster og omhyggelighed med løsningen af opgaverne.

Vi søger hurtigst muligt en lønkonsulent, som skal være en del af en lønafdeling på 11 personer. 

Du vil indgå i en afdeling, hvor vi arbejder teambaseret, så det er meget vigtigt, at du befinder dig vel i denne arbejdsform og på et storrumskontor, hvor vi, nogle dage er mange. Omgangstonen er uformel og der er et rigtig godt samarbejde, hvor man løbende koordinerer opgaver og hjælper hinanden. Vi vægter faglighed, respekt, udvikling og anerkendelse højt.

Arbejdsopgaver:

  • Oprettelse af lønmodtagere i lønsystemet KMD SAP/OPUS 
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve m.m.
  • Fortolkning af overenskomster og arbejdstidsaftaler
  • Rådgivning vedr. diverse spørgsmål om løn- og ansættelsesvilkår
  • Diverse administrative opgaver - evt. afstemninger 

Vi forventer, at du har:

  • Kendskab til lønadministration inden for det offentlige og kendskab til offentlige overenskomster
  • Relevant uddannelse og praktisk erfaring med at samarbejde på tværs i en politisk styret organisation

I din ansøgning må du gerne fortælle og komme med eksempler på, hvad nedenstående betyder for dig og hvordan det kommer til udtryk i din arbejdsdag:

  • Struktur og tidsfrister
  • Initiativ  
  • Tilgang til nye opgaver
  • Kommunens værdier

Vi kan tilbyde:

En spændende, travl og alsidig hverdag med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt kollegial og ledelsesmæssig sparring. Hertil kommer gode kollegaer, et godt arbejdsmiljø, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte lønkoordinator Berit Elkjær på telefonnr. 89 59 10 79 eller Marianne Fisker på mobil nr. 24 85 08 74.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 26. september 2024. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet, 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112954

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet