Er du skarp til løn og personaleadministration – og har du lyst til at gøre en forskel for både medarbejdere og ledere i en spændende organisation? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vi søger en engageret og struktureret løn- og HR-medarbejder, der vil være med til at sikre korrekt og rettidig lønudbetaling for ca. 320 medarbejdere fordelt på 8 adresser. Du bliver en vigtig sparringspartner for ledere og kolleger i spørgsmål om løn, pension, overenskomster og HR-relaterede forhold.
Du får en central rolle i vores løn og HR-team, som er en del af økonomiafdelingen. Her arbejder vi tæt sammen og har stor kontaktflade til resten af organisationen. Vi lægger vægt på faglighed, samarbejde og en hjælpsom tilgang til opgaverne.
Dine primære opgaver bliver bl.a.:
Lønkørsel for månedslønnede, timelønnede og skoleoplæringselever
Bogføring og afstemning af lønposter
Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og kontrakttillæg
Oprettelse af medarbejdere i løn-, tidsregistrerings- og HR-systemer
Administration af refusioner (sygedagpenge, barsel, forældreorlov m.m.)
Rådgivning og vejledning om løn og personaleadministration
Vedligeholdelse af lokale aftaler, politikker og vejledninger
Udarbejdelse af statistikker og diverse HR-opgaver
Stillingen er på 37 timer om ugen.
Hvem er du?
Du er positiv, serviceminded og har en struktureret tilgang til dine opgaver. Du trives med faste deadlines og formår at holde overblikket og følger opgaverne til dørs. Du tager ansvar og bidrager aktivt til et godt samarbejde.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling og stærke IT-kompetencer. Kendskab til HR-Løn/Statens Lønsystem (SLS) er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder:
Et uformelt og velfungerende team med fokus på samarbejde og fleksibilitet
Gode personaleforhold, herunder betalt frokostpause, frugt- og kaffeordning samt adgang til motionsrum
En arbejdsplads med stor faglig bredde og muligheder for at bringe dine kompetencer i spil
Ansættelse og ansøgning
Tiltrædelse: Snarest muligt eller efter aftale.
Arbejdssted: Viden Djurs, N.P. Josiassens Vej 44, Grenaa.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ressourcedirektør, Kim Petersen på tlf. 2399 7590 eller mail: kimp@videndjurs.dk.
Send din ansøgning senest den 27. november 2025 til Kim Petersen på kimp@videndjurs.dk – mærket ”Løn og HR medarbejder”.
Som et led i den afsluttende del af ansættelsesprocessen vil vi anvende rekrutteringstests. Samtaler forventes afholdt i uge 49 og 50.
Vi opfordrer alle interesserede og kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion og etnisk herkomst.
Viden Djurs dækker over paraplyorganisationen for VID Gymnasier & HF og VID Erhvervsuddannelser & VUC, men også 3D College, Game College, Brazil Football College, Kalø Økologisk Landbrugsskole, VID detail, EUD10 og 10KCD er en del af Viden Djurs.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Viden Djurs - Erhvervsskole, Gymnasier og VUC - Djursland S/I, N P Josiassens Vej, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e354bbb2-1ef0-4023-9bdd-ca4df7db7849