Bliv en del af ydelsesteamet i Norddjurs Kommune som administrativ medarbejder

dato

Ydelsesteamet i Borgerservice i Norddjurs Kommune søger en administrativ medarbejder til en fast stilling på 37 timer til administration af offentlige ydelser i forlængelse af Udbetalings Danmarks ydelser primært vedrørende social pension og boligstøtte.

Om stillingen:
Ydelsesteamets vigtigste arbejdsområder er administration og udbetaling vedrørende almindelig og udvidet helbredstillæg, personlige tillæg, administration af sociale pensioner, beboerindskudslån, offentlige begravelser, mv.

Stillingen er en del af et velfungerende Ydelsesteam på 6 medarbejdere i Borgerserviceområdet, hvor vi arbejder sammen i et teambaseret miljø, hvor sparring og fælles ansvar er i centrum.

Arbejdet udføres i Borgerservice i Grenaa, men også i Borgerservice på Auning og Ørsted Biblioteker.

De primære arbejdsopgaver i stillingen er:

  • Besvarelse af henvendelser fra borgere
  • behandling af ansøgninger om beboerindskudslån, helbredstillæg og personlige tillæg
  • indberetning til IT-systemer og kontrol heraf
  • beregning og udbetaling af ydelser
  • håndtering af offentlige begravelser
  • hjælp til borgere med de digitale løsninger på området

Vi har ønsker om, at du:
  • Har kontormæssig baggrund
  • er ansvarsfuld, pligtopfyldende og loyal
  • er serviceminded og robust
  • er selvstændig og målrettet
  • har gode samarbejdsevner
  • ser muligheder fremfor begrænsninger
Det må gerne fremgå af ansøgningen, hvordan du kan imødekomme vores ønsker.

Vi kan tilbyde:
  • En god oplæring
  • et fagligt stærkt og hjælpsomt team
  • en spændende og alsidig hverdag med plads til både faglighed og humor
  • et afvekslende og udfordrende job
  • gode kolleger i teamet og hele afdelingen
  • et godt arbejdsmiljø med fokus på psykologisk tryghed og en uformel omgangstone
Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingen er en fast stilling på 37 timer med flekstid.
Der er mulighed for at lave aftale om et lidt mindre antal timer end 37 timer.

Lønindplacering sker efter forhandling med den faglige organisation.

Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:
  • teamkoordinator Karina Kjær-Hansen på telefon 20 23 43 35
  • souschef Morten Mygind på telefon 21 37 56 91.

Ansøgningsfrist er søndag den 23. november 2025.
Samtaler afholdes torsdag den 27. november 2025

Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/57919e42-c0dd-4835-b0d9-f658a243a0da

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet