Bliv en del af et dygtigt og engageret team på korttidsafdelingen, Plejecenter Digterparken

Profilbillede
dato

Ny kollega søges til fagligt dygtigt og engageret team - verdens bedste team, hvis vi selv skal sige det – nemlig Korttidsafdelingen på Plejecenter Digterparken

Kunne du tænke dig en stilling hvor faglighed, fællesskab og trivsel prioriteres højt, så er det nu, du skal slå til.

Vi tror på, at alle mennesker er noget særligt. Derfor arbejder vi aktivt med at støtte vores beboere i at skabe rammerne for det liv, de ønsker med afsæt i deres livshistorie og drømme for fremtiden samt ved at inddrage familie og netværk aktivt.

Det kræver dygtige, faguddannede medarbejdere - medarbejdere som dig, der har lyst til at være en del af en nysgerrig og udviklende kultur.

Om jobbet

Vi har mange blandede forløb, som også varierer i længde - alt fra dage, uger og til tider lidt længere. Korttidsafdelingen har forskellige typer pladser:

  • Rehabiliteringsplads f.eks. fra sygehuset, hvor de har været indlagt med f.eks. en femur fraktur, pnomoni, og har en genoptræningsplan. Her er det vores opgave at arbejde tværfagligt og få borgerne klar til hjemkomst
  • Vi har de terminale forløb, hvor vi som afdeling yder vores bedste for at borgerne og deres pårørende får en god afsked
  • Borgere der kommer på en akutplads, hvor der er sket en forværring i borgerens tilstand, og hvor vi hurtigt at få et overblik over hvordan vi bedst hjælper her
  • Derudover har vi aflastningspladser, hvor borgere som kommer for at afhjælpe pårørende i eget hjem

Dette er bare et udvalg af forløb der kan være på en korttidsafdeling. De mange forløb, er netop det der gør afdelingen faglig spændende. 

Se evt. video fra afdelingen fra tidligere opslag til nattevagtsstilling: Video

Plejecenter Digterparken består af 70 plejeboliger, 15 korttidspladser og egne køkkener. Vi ligger i dejlige skovomgivelser.

Vi kan tilbyde:
  • en afdeling, hvor vi er et tværfagligt team bestående af sygeplejersker, assistenter, hjælpere, fysio- og ergoterapeuter. Vi har et tæt samarbejde med vores køkken og rengøringsassistent
  • et team, som prioriterer det gode arbejdsmiljø og tager en aktiv del i det
  • en alsidig afdeling med stort flow i ind- og udflytninger – knap 300 forløb om året
  • varierende arbejdsopgaver, f.eks. palliation, neurologi, frakturer, diabetes, KOL, demens, inkontinens, forflytninger mm.
  • en afdeling, hvor vi hjælper og støtte hinanden og prioriterer faglig sparring
  • et team som arbejder rehabiliterende
  • en individuel planlagt introduktion - ud fra dine kompetencer
  • en stillingen som hovedstadig bestå af dagvagter. Der kan være enkelte aften- eller nattevagter, hvis vores faste vagter har fri. Der arbejdes hver 3. weekend
  • tillæg for kompleksitet på Korttidsafdelingen
Om os

Vi er mere end en arbejdsplads. Du betyder noget særligt for dine kolleger, for borgerne, for pårørende. Vi møder hinanden med et smil og et ”go’ mor’n”. Vi synes, det er vigtigt med en arbejdsplads, hvor der er plads til sjov, til forskellighed, til fredagssang og indflydelse på din vagtplan. Det giver overskud til, at du kan være noget for andre. Vi prioriterer samarbejde, kommunikation og udvikling, så vi kan bevare vores høje engagement og robusthed i vores arbejde.

Vi prioriterer tværfagligt samarbejde med alle faggrupper. Vi er sosu-assistenter, sosu-hjælpere, sygehjælpere, sygeplejersker, ergoterapeuter, fysioterapeuter, rengøringsassistenter, ernæringsassistenter, pedeller, planlægger og 3 ledere. Derudover har vi sygepleje- og ergoterapeutstuderende og mange sosu-elever samt.

Lyder det som noget for dig? 
Selvom vi har gjort os umage med dette jobopslag, kan det være svært at beskrive vores sted med ord. Atmosfæren skal mærkes, og det kan du ved at kontakte os for en snak om vores sted og stillingen. Ring til Forløbskoordinator Sascha Andersen på tlf. 24 99 35 69 eller Plejecenterleder Lene Ballegaard tlf. 51 48 14 58 mellem 8-15.

Ansøgningsfrist den 23. september 2024

Samtaler d. 26. september 2024

Opstart: d. 1. november 2024 eller efter aftale

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Tove Ditlevsens Vej 2, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109018

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet