Vi søger en afdelingsleder til Hjemmeplejen Grenaa og Anholt, Norddjurs Kommune, da vores nuværende afdelingsleder har valgt at gå på pension.
Kan du se dig selv dele vores ambition om at skabe en hjemmepleje, hvor borgerne oplever høj faglig kvalitet og medarbejderne et godt arbejdsmiljø. Hvor medarbejdere og ledelse sammen skaber rammen for en bærende kultur, hvor alle medarbejdere arbejder rehabiliterende med fokus på borgerens mål og drømme og kan du nikke ja til nedenstående :
- Har du en sundhedsfaglig uddannelse og brænder du for faglig ledelse og udvikling?
- Er du god til at skabe høj kvalitet i den daglige opgaveløsning?
- Er du en god kommunikator og kan du skabe gode relationer og følgeskab?
- Kan du bidrage til udviklingen af den rehabiliterende kultur?
- Kan du medvirke til og understøtte den fortsatte implementering af faste teams?
Så er det dig vi søger.
Hos os vil du indgå i et lederteam af otte afdelingsledere og én aftaleholder, som du vil referere til. To af afdelingslederne vil du dele arbejdsadresse med. Vi arbejder med værdibaseret og faglig ledelse, og den fælles ledelsesmæssige opgave er at skabe retning, rammer, råderum og relationer, hvor medarbejderne trives og leverer høj kvalitet hos borgerne. Arbejdsmiljøet vægtes højt.
Som afdelingsleder får du sammen med dine to nærmeste kollegaer ansvar for den daglige ledelse samt tilhørende driftsmæssige opgaver. Det ledelsesmæssige ansvar er fordelt i forhold til de tværfaglige teams, så du vil være leder for flere faggrupper. Alle medarbejdere arbejder med fokus på at fastholde og udvikle høj faglighed i en rehabiliterende kultur, og det skal du som leder kunne understøtte. Derudover er vi godkendt praktiksted for sosu-uddannelserne og sygeplejerskeuddannelsen.
Vi tilbyder:- Aktiv rolle i spændende og alsidige ledelsesfaglige opgaver.
- Introduktionsprogram der tilrettelægges med afsæt i dine kompetencer og behov
- Et lederteam som vægter tæt sparring og et godt kollegaskab – vi står aldrig alene.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- Et tæt og stærkt samarbejde mellem sygeplejen og hjemmeplejen, som skaber borgerforløb af høj faglighed
- Sundhedsfaglig uddannelse
- Relevant lederuddannelse, alternativt skal du have mod på at gennemføre en lederuddannelse
- Være en synlig og nærværende leder
- Har en anerkendende og dialogbaseret tilgang og kan bedrive faglig ledelse
- Har blik for at anvende ressourcer og kompetencer bedst muligt
- Kan kommunikere tydeligt i skrift og tale
- Kan imødekomme hjemmeplejens behov for hurtig omstilling
- Kan se digitale løsninger og velfærdsteknologi som en naturlig del af opgaveløsningen
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte aftaleholder Kirsten Lykke Nissen på tlf. 20 55 85 74
Du kan også læse mere i dette link Funktionsbeskrivelse for afdelingsledere
Løn og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er den 17. november 2024Stillingen ønskes besat den 1. januar 2025.
Ansættelsessamtaler forventes afviklet i uge 47
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Sygehusvej 12, 8500 Grenaa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140236