Barselsvikar til lønkontoret hos Norddjurs Kommune søges til fleksibel stilling

dato

Vi har brug for dig på vores lønkontor, mens én af vores medarbejdere er på barsel.

I Norddjurs Kommune søger vi en barselsvikar til vores lønkontor på Torvet 3, Grenaa – gerne på fuld tid, men vi er fleksible, så har du andre ønsker til timetal, tager vi gerne en snak om det. Fra marts/april måned og ca. 9 – 12 måneder frem, er vi på grund af ombygning af Rådhuset, udstationeret til Voldby. Uanset om du har erfaring eller ej, modtager vi gerne din ansøgning.

Hvem er vi
Vi er en afdeling, hvor der løses mange opgaver og hvor vi har travlt. Vi servicerer lederne i Norddjurs Kommune i stort set alt omkring ansættelse - løn, pension, fravær, lønforhandling og meget andet i en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Det kræver samarbejde – både i teamet og med vores samarbejdspartnere, overblik over opgaverne og de mange overenskomster og omhyggelighed med løsningen af opgaverne.

Du vil indgå i en afdeling, hvor vi arbejder teambaseret, så det er meget vigtigt, at du befinder dig vel i denne arbejdsform og på et storrumskontor, hvor vi nogle dage er mange.

Omgangstonen er uformel og der er et rigtig godt samarbejde, hvor vi løbende koordine­rer opgaver og hjælper hinanden. Vi vægter faglighed, respekt, udvikling og anerkendelse højt.

Din profil
Vi søger en selvstændig, fleksibel og omstillingsparat teamplayer. Kendskab til løn- og personaleområdet er en fordel, men ikke et krav.

Derudover lægger vi vægt på, at du er:

  • Selvstændig og samtidig kan indgå i et teamsamarbejde
  • Glad for en arbejdsplads i forandring og udvikling
  • Fortrolig med brugen af IT
  • Fleksibel og villig til at løse forskellige opgaver
  • Serviceminded og kan samarbejde på alle niveauer i en politisk styret organisation
  • God til at kommunikere og samarbejde på en åben og positiv måde
  • Motiveret og opsøgende overfor nye opgaver
  • God til at prioritere, strukturere og bevare overblikket i en travl hverdag
  • Detaljeorienteret og omhyggelig i dit arbejde
  • Effektiv i problemløsning og beslutningstagning
  • God til at arbejde under pres og håndtere deadlines

Om jobbet
  • Oprettelse af lønmodtagere i lønsystemet KMD SAP/OPUS
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve og andre relevante dokumenter
  • Fortolkning af overenskomster og arbejdstidsaftaler for at sikre korrekt løn og arbejdstidsforhold
  • Rådgivning om løn- og ansættelsesvilkår til ledere og medarbejdere
  • Håndtering af fravær og opdatering af fraværssystemer
  • Lønforhandlinger og justeringer i samarbejde med ledelsen
  • Udarbejdelse af rapporter og analyser vedrørende løn og personale
  • Diverse administrative opgaver – ad hoc-opgaver, gennemgang af lister, arkivering og opdatering af databaser

Hvis du ikke har erfaring med at arbejde med løn, vil vi sammensætte dine opgaver, så de passer til dine kompetencer, men vi forventer, at du:
  • Har relevant uddannelse inden for kontor og administration
  • Kan samarbejde og arbejde teambaseret
  • Kan samarbejde på tværs i en politisk styret organisation
  • Er motiveret til at tilegne dig ny viden og er nysgerrig på at lære nye opgaver

Vi tilbyder:
En spændende, travl og alsidig hverdag med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt kollegial og ledelsesmæssig sparring. Hertil kommer gode kollegaer, et godt arbejdsmiljø, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Yderligere oplysninger:
Stillingen er et barselsvikariat med opstart hurtigst muligt eller efter nærmere aftale.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Fisker på mobil nr. 24 85 08 74 eller lønkoordinator Kathrine Nielsen på telefon 21 33 94 66.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 18. januar 2026.
Vi forventer at afholde samtaler den 21. januar 2026.

Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Løn,Opkrævning,Bogholderi,Personalejura, Torvet, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/ebb2fb2f-6ac4-4658-90d2-e96d899c90ad

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet