avXperten søger indkøbsassistent til leverandørkontakt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som indkøbsassistent får du ansvaret for kontakten til virksomhedens nye og eksisterende leverandører.

Du bliver bindeleddet mellem virksomhedens indkøbsafdeling og leverandørerne.

Dine primære opgaver vil omfatte:
- Opsøgning og kontakt til potentielt nye leverandører, for at oprette samarbejde og for at aftale praktiske detaljer som betaling, levering, betingelser mm.

- Onboarding af nye leverandører (oprettelse i virksomhedens IT system, gennemføre checklister for at sikre at alt forløber som det skal)

- Løbende kontakt til eksisterende leverandører (sikre at samarbejdet forløber optimalt for begge parter)

- Øvrige kontoropgaver, med reference til ledelsen


Vi ser gerne, at du:
- Er udadvendt og får energi af kontakt til andre mennesker
- Er god på tale og skrift på dansk samt engelsk
- Har gode IT-kundskaber og er hurtig i din brug af en computer

Vi tilbyder:
- Godt arbejdsmiljø, gode kollegaer og lækre omgivelser
- Et spændende job, i en virksomhed i vækst
- Mulighed for deltagelse i mindst 4 årlige sociale arrangementer

Om avXperten
avXperten er en gazellevindende familieejet virksomhed, grundlagt i 2006. Vi har tusindvis af varer indenfor elektronik-tilbehør. Varerne sendes fra vores automatlager hvor varerne plukkes med hjælp fra robotter.

Arbejdspladsens rammer er vores nybyggede domicil i Grenaa, hvor du bliver en del af en virksomhed med ca. 40 medarbejdere.

Praktisk info:
- Antal timer: Fuld tid (37 timer)
- Ansøgningsfrist: 28. april 2024
- Forventet tiltrædelse: Hurtigst muligt. Skriv venligst "Indkøbsassistent til leverandørkontakt" i emnefeltet.
- Arbejdssted: Vores kontor i 8500 Grenaa

Søg stillingen:
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via e-mail job@avXperten.dk og senest d. 28. april 2024.
Da vi gerne vil besætte stillingen pr 1. juni afholder vi løbende samtaler, så søg gerne hurtigst muligt.
Kun ansøgninger der sendes via e-mail tages i betragtning.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Nikolaj Nielsen på tlf. 31 45 67 00.  


Se mere om os her: 

https://www.youtube.com/watch?v=9sWMyzfSWF4

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

avXperten.dk, Teknologivej, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030771

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet