Aftenvagt til Hjemmeplejen Grenaa - Anholt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du har nu muligheden for at blive en del af hjemmeplejen Grenaa.

Vi søger 2 dedikerede aftenvagter

I hjemmeplejen Grenaa bliver du en del af et stærkt fagligt- og socialt fællesskab med kompetente kolleger, der vægter det gode samarbejde og relationer. Vi sigter efter det gode arbejdsmiljø, høj faglighed og kvalitet, så vi kan levere den bedst mulige støtte og hjælp til borgere i Grenaa og opland. 

Vi tror på, at alle mennesker er noget særligt. Derfor arbejder vi i Norddjurs kommune aktivt med at støtte vores borgere i, at skabe rammerne for det liv de ønsker. Vi tager afsæt i livshistorie og drømme for fremtiden. Og så inddrager vi familie og netværk aktivt, i videst muligt omfang. På den måde støtter vi op om, at borgeren kan være i eget hjem længst muligt. 

Dette kræver kompetente og dedikerede medarbejdere. Det er måske en medarbejder som dig? Det kunne være dig, hvis du har lyst til at være en del af en fantastisk arbejdsplads med en nysgerrig og udviklende kultur. Og ikke mindst, at du har lyst til at gøre en forskel for borgere med behov for hjælp af kyndige og kompetente fagprofessionelle med et varmt hjerte. 

Om jobbet: 

Sammen med dine kolleger, vil du skulle løse en lang række forskellige opgaver efter både serviceloven og sundhedsloven. Det kan være f.eks. være: 

  • Rehabiliterende indsatser 
  • Kompenserende støtte og hjælp 
  • Palliative indsatser og terminal pleje 
  • Hjælp til feriegæster, dvs. kortvarige opgaver  
  • Du får en fast gruppetilknytning  
  • Det vil være faste vagter i dagvagt eller nattevagt, samt evt. i anden enhed. 
  • Der arbejdes i aftenvagt i 2-5 modellen, hvilket betyder du arbejder 5 dage, holder 2 dage fri, arbejder 2 dage og holder 5 dage fri. Du vil dermed arbejder hver 2. weekend. Udgangspunktet er mødetid 17-23. 
  • De to stillinger er med startdato 01. april 2024. 
Vi forestiller os at du:   
  • Har stærke faglige og personlige kompetencer, og byder ind med begge.
  • Er god til at skabe og bevare overblik.
  • Har flair for IT eller mod på at få det. Norddjurs Kommune anvender Nexus som dokumentations system. 
  • Kan arbejde ud fra Norddjurs Kommunes værdisæt i en meget omskiftelig hverdag. 
  • Har kørekort, og er villige til at køre i forbindelse med arbejdet. (Bil stilles til rådighed) 

Selv om vi har gjort os umage med dette jobopslag, kan det være svært at beskrive vores sted med ord. Det skal mærkes. Derfor er du meget velkommen til at kontakte os, til en snak om stedet og stillingen. 

Kontakt:

Berit Henriksen, afdelingsleder 
Tlf. 24 75 57 51 

Anneka N. Vinter, afdelingsleder
Tlf. 23 61 27 57

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Ansøgningsfrist: 16. februar 2024

Samtalerne forventes afholdt d. 20. februar 2024 

 

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Sygehusvej 12, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976886

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet