Administrativ stærk medarbejder til Område Grenaa

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Område Grenaa søger en administrativ stærk medarbejder, der sikkert kan styre os igennem en travl hverdag.

Er dine kernekompetencer systematik, styring og administration? Er du stærk til tal, regnskaber og budget? Og har du lyst til at være en del af den daglige drift i Område Grenaa, så har vi jobbet til dig! 

Vi ønsker os en kollega der:

  • Er talstærk og har regnskabsforståelse
  • Har indgående kendskab til Excel
  • Har gode digitale kompetencer og et digitalt mindset
  • Er nysgerrig, engageret, initiativrig og analytisk
  • Er systematisk, målrettet og har overblik
  • Er serviceminded og har gode formuleringsevner
  • Har erfaring med økonomistyring
  • Har lyst til at indgå i udviklingsopgaver når de byder sig
  • Har relevant administrativ uddannelse inden for økonomi
  • Har erfaring med ERP-systemer (vi anvender KMD OPUS Rollebaseret og MFR)

Arbejdsopgaverne består bl.a. af:

  • Budgetopfølgning
  • Budgetlægning i samarbejde med budgetansvarlige
  • Regnskab
  • Refusionsopgørelser
  • Afstemninger
  • Servicepakker – opkrævning, beregning og afstemning
  • Betaling og kontering af udgifter og indtægter via KMD Opus
  • Personaleadministration, bl.a. fraværsregistrering, oprette- og fratræde medarbejdere til lønsystemet (vores centrale lønkontor sikrer selve lønindberetningen)
  • Administrativ understøtning af ledelsen i Område Grenaa

Vi forestiller os, at du har relevant erfaring og interesse i de beskrevne opgaver, herunder gerne erfaring med offentlig økonomistyring. Uddannelsesmæssigt kan du være kontoruddannet med speciale i offentlig administration, evt. suppleret med relevant videreuddannelse som fx kommunom- eller diplomuddannelse. Du kan også have taget en anden uddannelse som fx. Administrationsøkonom, Finansøkonom eller Administrationsbachelor. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende – det er derimod din erfaring, kompetencer, faglighed og tilgang til opgaveløsning.

Vi kan tilbyde dig:

  • En faglig udviklende hverdag i tæt sparring og samarbejde med ledelsen i Område Grenaa. 
  • Et fagligt netværk med de administrative medarbejdere fra de øvrige områder på Socialområdet i Norddjurs Kommune
  • Gode muligheder for uddannelse og kursus i de opgaver, som kalder på udvikling af viden og kompetencer
  • Et afvekslende job med mange spændende udfordringer og handlemuligheder
  • Selvstændighed i opgaveløsningen samt stor mulighed for at påvirke egne arbejdsopgaver
  • En arbejdsplads med liv, godt humør og gensidig støtte
     

Arbejdspladsen er beliggende i Grenaa på adressen: Tove Ditlevsens Vej 4, 8500 Grenaa.

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt.

Ansøgningsfrist d. 24 august 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til aftaleholder (områdeleder) af Område Grenaa, Mads Kilden, mobil 51 18 81 12

 

Om Område Grenaa:
Området består af Botilbuddene Skovstjernen og Ålunden samt beskæftigelses og aktivitetstilbuddet Nærheden.

Det daglige fokus er at skabe en tryg og stabil hverdag, hvor beboerne trives og kan udvikle sig med udgangspunkt i deres personlige ressourcer og drømme. Beboernes selvbestemmelse og aktive deltagelse er udgangspunktet i alt, hvad vi foretager os. Desuden har vi et tæt samarbejde med beboernes pårørende og øvrige netværk om at understøtte beboernes udvikling.

Under Område Grenaa ligger også Norddjurs Kommunes STU, som er en særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse. Udgangspunktet for STU er at alle borgere skal tilbydes en ungdomsuddannelse og vi sikrer med vores pædagogiske og didaktiske planlægning, at alle de unge studerende oplever at en uddannelsesinstitution også er et sted for dem.

Du kan læse mere om områdets forskellige tilbud på Handicap, socialpsykiatri og socialt udsatte (norddjurs.dk)

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Tove Ditlevsens Vej 4, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://norddjurs.career.emply.com/ad/administrativ-staerk-medarbejder-til-omrade-grenaa/9amq31/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882653

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet