AC-medarbejder til Velfærdssekretariatet i Norddjurs Kommune med særlig fokus på anlæg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en person, der trives i en dynamisk hverdag med mange opgaver at jonglere med? Nyder du at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver, samtidig med, at du er en værdifuld del af et lille, velfungerende team? Drømmer du om at arbejde i en politisk styret organisation og har du erfaring med kommunale anlægssager? Så kunne denne stilling være noget for dig. Vi søger en ny kollega til Velfærdssekretariatet i Norddjurs Kommune.

Velfærdsforvaltningen i Norddjurs Kommune dækker over Sundheds- og Omsorgsområdet, Socialområdet, Børne- og Familieområdet samt Skole- og Dagtilbudsområdet. Velfærdssekretariatet fungerer som en central og tværgående sekretariatsfunktion, der yder administrativ support til to fagudvalg samt flere råd mv. Derudover er vi involveret i anlægsprojekter på velfærdsområde samt løsningen af større, strategiske og tværgående analyse- og udviklingsopgaver. Denne stilling vedrører primært anlægsprojekter på velfærdsområdet.

Velfærdssekretariatet består af tre AC-medarbejdere, en specialist og en afdelingschef. Alle har et tæt samarbejde med andre enheder i organisationen.

Dine hovedopgaver

Som vores nye kollega vil dine hovedopgaver inkludere:

  • Ledelse af anlægsprojekter af varierende størrelse, ofte i samarbejde med teknisk rådgiver   
  • Følge anlægsprojekter fra indledende beskrivelse af anlægsforslag til afleveringsforretning 
  • Sikre at anlægsprojekter gennemføres inden for det afsatte budget 
  • Beskrivelse af nye anlægsforslag til budgetforhandlinger
  • Udarbejdelse af skriftligt materiale af forskellig karakter, f.eks. notater og sagsfremstillinger
  • Samarbejde med både interne og eksterne interessenter f.eks. ledere, forældrebestyrelser, håndværkere og rådgivere
  • Håndtering af akutte situationer - herunder have øje for kommunikation
  • Udviklings- og analyseopgaver hovedsageligt indenfor Velfærdsforvaltningens område.

En af dine nye kollegaer i Velfærdssekretariatet arbejder med tilsvarende opgaver, så der vil være god mulighed for at sparre om opgaveløsningen og hjælpe hinanden.

Din profil

For at trives i denne rolle er det vigtigt, at du kan arbejde tæt sammen med kolleger og ledelsen. Vi lægger derfor vægt på følgende kvalifikationer:

  • Erfaring med projektledelse inden for byggeri og renovering, inklusive økonomisk styring, og gerne erfaring med kommunale anlægsprojekter
  • Proceskonsulentkompetencer
  • Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt, gerne med erfaring i udarbejdelse af dagsordener og notater til politisk niveau
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og samarbejde med eksterne rådgivere i forbindelse med større anlægsprojekter
  • Gode analytiske evner og evnen til at skabe struktur og overblik, samtidig med at du har sans for detaljer og helhed
  • Evnen til at fastholde og sikre gennemførelse af opgaver med høj kvalitet
  • Venlig og imødekommende, med en proaktiv tilgang til samarbejde på alle niveauer i organisationen
  • Evne til at etablere, koordinere og udvikle nyttige netværk
  • Stærke IT-færdigheder og organisatorisk forståelse
  • Trivsel i en dynamisk hverdag med mange opgaver og ofte korte deadlines.
Hvad vi kan tilbyde dig

Som en del af sekretariatet vil du få indblik i hele velfærdsforvaltningen. Du bliver en del af et kollegialt fællesskab præget af en uformel tone, et stærkt sammenhold og daglig sparring.

Vi værdsætter et sundt fagligt og socialt miljø, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Der er også stor fleksibilitet med hensyn til arbejdstider, herunder mulighed for hjemmearbejde.

Din base vil være på Rådhuset i Grenaa, hvor Velfærdssekretariatet har hjemme, men du skal forvente at deltage i møder andre steder i kommunen, så det anbefales, at du har kørekort.

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med mulighed for et ugentligt timetal på minimum 32 timer.  Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne, men der kan forekomme mødeaktiviteter sent på eftermiddagen og enkelte gange om aftenen. Lønnen fastsættes i overensstemmelse med gældende overenskomst.

Yderligere information

For mere information, kan du kontakte konsulent Søren Peter Thaastrup-Leth på telefonnummer 51 64 44 72. Kan dog ikke træffes i uge 42.

Ansøgningsfristen er den 12. november 2023. 

Vi vil sende invitationer til samtaler til de udvalgte ansøgere, og samtalerne vil finde sted den 21. november 2023. 

Stillingen ønskes besat fra den 1. januar 2024.

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Torvet 3, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925683

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet